
Een klacht indienen
U heeft al een klacht ingediend maar komt er niet uit met uw pensioenfonds/verzekeraar. Dan kunt u uw klacht indienen bij de Ombudsman Pensioenen.
U kunt ons ook bellen om te weten te komen of de Ombudsman de klacht in behandeling kan nemen.
Wij zijn telefonisch te bereiken: van maandag tot en met vrijdag van 09.00 – 16.00 uur op tel. 070 3 499 620.
Wij zijn telefonisch te bereiken: van maandag tot en met vrijdag van 09.00 – 16.00 uur op tel. 070 3 499 620.
Het gebeurt dat wij telefonisch even niet bereikbaar zijn. U kunt in dat geval het beste op een ander tijdstip bellen of de voicemail inspreken. Wij bellen u terug (graag naam en telefoonnummer duidelijk inspreken).
Klacht indienen
U kunt uw klacht indienen bij de Ombudsman Pensioenen door gebruik te maken van ons online klachtenformulier.
U kunt uw klacht ook per brief indienen. Vergeet dan niet alle relevante stukken bij te voegen waaruit de historie van een klacht/geschil blijkt. Ons postadres is:
Ombudsman Pensioenen
Postbus 93560
2509 AN Den Haag
info@ombudsmanpensioenen.nl